If your weapon is your love, I got my hands up

Fick lust att skriva ett oseriöst, aningen osammanhängenade inlägg om vad som händer just nu och vad jag har tänkt på idag. Det har varit rätt chill faktiskt. Besökte ett Hindutempel, slutade vid lunchtid och har sen dess strosat runt ensam hemma sjungandes förfullt och varit sådär kreativ man kan va en regnig hösteftermiddag. Fick nämligen ryck och satte mig vid det dammiga pianot och lärde mig ett gäng låtar jag länge tänkt lära mig. Var bla. fix a heart, skyscraper och for the love of a daughter av Demi Lovato, såklart :P. Haha! kan aldrig få nog av Miss Lovato och hennes inspirerande musik och ord. Det kan ge så otroligt mycket intryck av att bara lyssna och verkligen försöka höra vad någon har skrivit i en låt. Visserligen finns det så mycket skitmusik och det är för det mesta så mainstream, fast det kan ändå vara bra eftersom man känner igen sig och kan relatera. Hon lyckas ändå göra båda, inspirera och underhålla! Kampanjen som hon gått med i (som Brittany Snow startade), får mig att respektera henne desto mer nästan.  Oooo jaaa, Love is louder helt enkelt!





Comments
Postat av: niki

söt du är! pysslig och inspirarande av demis såklar haha ;) ;P :D men jaa, det finns många bra texter och många bra låtar, men när det kombineras är det som bäst ^^ puss

2011-11-24
URL: http://moonmotion.blogg.se/

Just write right here :) :

Name:
Remember me?

E-mail:

URL/Blog name

Comments ;)