Lever vi alla i samma surrealistiska verklighetsbubbla?



Eng C prov+ tusen andra läxor på en och samma vecka, varför liksom?! De kan fan ta sig, bajs på skolan asså!
Haha :P Ursäkta för mitt lilla psykbryt där, men blir liiiite irriterad över hur vissa lärare planerar ibland, wää...Fast min kära vän Olivia fick mig att hitta tillbaks till verkligheten med att bara vara glad och rolig som hon alltid är. Ge mig mer positiv energi! :D Hur mycket man än jobbar för att hålla sin glada inställning till allt, räcker det med att nån bara i allmänhet slänger ur sig nån onödig kommentar osv. Men för alla där ute som tar emot sån skit varje dag:i skolan, jobbet eller whatever är det är bara att skita i dem och hålla huvet högt, aiight! Även fast det är svårt att inte ta åt sig, är det inte värt att låta dem ta den energin liksom. Kan blir lättare om man lägger den energin på sånt man älskar att göra och bryta sig loss från onödig bullshit som tynger ner en. :) 

Känns som att alla "måsten" man gör för samhället egentligen håller tillbaks en från att utvecklas som person, eller som den man verkligen vill vara. Ska det verkligen vara så? Jag tror inte att livet handlar om att allt man gör ska vara en motgång, stressa en eller få en att känna ånger. Visst, lättare sagt än gjort när det finns så många problem som måste tas itu med, men blir inte livet det man gör det till ändå? Jag väljer att uppskatta och ta emot det jag har och alla runt omkring mig som älskar mig för den jag verkligen är. Och även fast jag kanske inte visar hur mycket jag verkligen uppskattar det, vill jag ge tillbaks lika mycket. Keeyy, ni fattar nog min poäng ;P
Låtar som alltid gör mig glad-Calvin Harris – The Rain, Jimmy Cliff – I Can See Clearly Now, Demi Lovato – In Real Life "Massa pussaaar! <3


Comments
Postat av: nikiiii

AIIGHT! du lixm sammanfattade allt! håller med! feeett! och det är mkt man blir bunden eller låst av i livet osså :/ puuss på dig me <33

2011-11-09
URL: http://moonmotion.blogg.se/

Just write right here :) :

Name:
Remember me?

E-mail:

URL/Blog name

Comments ;)