jag och min stora mnäbb

Enligt kinesiska stjärntecken är jag tuppen (kanske också toppen höhö), som då tydligen har följande egenskaper:
"Roosters are extremely sociable and prefer being the center of attention, always bragging about themselves and their accomplishments. They continually seek the unwavering attention of others which can be annoying.."
hey, det är JAG väl inte...eller? :O .."Roosters are as proud of their homes as they are of themselves. They’re extremely organized individuals as evidenced by the fact that their homes are always neat." okej, det mesta stämmer nog.
Jag tycker om att träffa människor och pedantisk är jag när det kommer till mitt rum, men skryta gör jag nog inte så värst mkt. Kan bero på att jag är vatten tuppen hehe. vet inte.
Det är intressant, spec när det faktiskt stämmer in på många. Ex, så står det också att tuppen inte funkar bra med kaninen, vilket min kära mor är. Jag älskar henne, men det går inte en dag utan att det uppstår konflikter, om man säger så :P lite komiskt kanske. Klart att det varierar från person till person och att andra faktorer spelar roll för hur man är osv. Men det är ändå kul att se hur mycket det står om ens och andras personligheter, vilket tycker jag förändrar ens perspektiv på saker och ting. Gå in på www.chinesezodiac.com och kolla ditt tecken! ;);)


puusss musss xx

Comments
Postat av: också toppen hehe

jag skryter en del lol, säger becka iaf... heheh puss

2011-10-10
URL: http://wavewave.blogg.se/

Just write right here :) :

Name:
Remember me?

E-mail:

URL/Blog name

Comments ;)