kom ihåg mig

Du säger att jag är en heting
Varför då gå mig bakom ryggen
Känslan av att bli stucken av en geting
Eller bara retad av alla myggen
Du säger dig äska mig mest
Jag tror dock det är en omtvistad sanning
Det kanske ändå är bäst
Jag vill inte vara fast I bemanning

Mellan ledsamheten och mina sår I själen
Kan jag ändå inte släppa dig
I nattens tysta mörker känns du fortfarande närvarande
Det skulle vara skönt att gömma sig I en stuga uppe I fjällen
Modet att orka bryta mig loss
Kryper fram sakta men säkert
Frestelsen försöker lura mig att ta ett till bloss
Försöker du stjälpa eller hjälpa mig?
Ibland får jag känslan av att du har en bit onska I dig
Fast är vi inte alla syndare?

 

Gå I väg och kom aldrig tillbaks
Uppger jag melankoliskt
Jag tänker inte ta nåt mer av ditt frenetiska beteende
Kom ihåg det när du skriker efter mitt namn
Havrerandes på gatan
Alla idéer om våra framtidsplaner
Var bara hypotetiska frågor nu kvarhängandes I luften
varför gör du så mot mig?
Tänk om allt är värsta bluffen?

 

Förlåter dig fastän du inte bett om ursäkt
Jag tror nog ändå att det hade räckt
Du sa ju att du älskade mig mest
klart att jag aldrig skulle släppa dig
I'm in love


Comments
Postat av: Anonym

bebis, vad jag verkligen undrar nu är: har du skrivit detta? om så, vaaaaaaaad betyder det??? om inte, vem har skrivit det och varfööööör är den här??

puss <3

2011-09-19
URL: http://wavewave.blogg.se/
Postat av: niki

NAIMA!!! åh så känslofylld texttexttext!! <33

2011-09-20
URL: http://moonmotion.blogg.se/

Just write right here :) :

Name:
Remember me?

E-mail:

URL/Blog name

Comments ;)