Nothing gonna break my stride nobody gonna slow me down



känslan av lycka, det är härligt det. och känslan av friiiihet är inte så illa det med. varför känner man inte så oftare? att skratta hysteriskt till man blir helt tårögd är så jävla kul, men så roligt kan man ju inte ha i skolan! blev lite föör oseriöst och flummigt idag hehe, men jaja haha ^^ orkar inte gå runt och vara orolig och stressad jämt, det fixar ju inte problemen direkt. det är en ständig kamp varje dag, men när man väl orkat pallra sig upp ur sängen, dansat till Matthew Wilder – Break My Stride en stund är det inte lika jobbigt längre. ;))) ahaha av de alternativen kompisarna skrev upp mig som, blir jag nog klassens solstråle/flumm iaf, fast sötnos låter bättre (hoppas L hade rätt hihi). men vad är det för fel med att vara lite lättroad? har nog en lite komiker inom mig, typ alltid glad och rolig, vadå I'm fabulous! :D misstänker att jag kan ha haft lite d-vitamin brist nu under vintern, för jag har så mycket mer energi och är allmänt gladare nu bara av att solen tittar fram några timmar längre än för några veckor sen. sooommarr komsi komsi..men tiden går så fort, önskar att allt bara kunde stanna för en stund..hmm fast längtar samtidigt enormt mycket till värmen och sommarn. haha vem gör inte?! xD sömn är iof osså bra, natti! x))

Comments
Postat av: niki

jaaa, allt är bra! livet är ganska härligt ganska ofta ;) du är verkligen en solstråle!! puss <3

2012-03-13
URL: http://moonmotion.blogg.se/

Just write right here :) :

Name:
Remember me?

E-mail:

URL/Blog name

Comments ;)