who you are is falling over me, who you are is what I need

Du säger att du ser rakt igenom mig
fastän du kanske vill säga nej
känner jag att jag måste ändå visa dig
som en lång väntan i en kö
är känslorna säkert gömt i snö
men som tillslut knoppas upp i tö
du sa att du aldrig fallit för nån
men nu när jag förstår dig är jag mån

om de rädslorna som håller dig fast
vill inte krossa dig bara ge dig en rast
jag vet att det är skrämmande och fel
som om du skulle göra nåt ännu mer
släpp loss på de reserverande tankarna
vi är så nära fast ändå långt bort
dock känner jag att detta inte blir så kort
och allt vi blir är som en dröm...<3

Comments
Postat av: niki

usch va vackert! jag får tårar!

2012-03-05
URL: http://moonmotion.blogg.se/

Just write right here :) :

Name:
Remember me?

E-mail:

URL/Blog name

Comments ;)